Nu boostar vi självförtroendet inför sommaren 09!

Hörni tjejor, hur känns det inför sommaren 09?
visste ni att 60 % av sveriges tjejer skäms över sin kropp?
Man tycker man är för tjock, för spinkig, har darliga armar och ben och gud vet allt...

Nu vill jag att alla som läser min blogg ska varje morgon gå fram till spegeln och säger högt till sig själv
" Fy fan vad snygg jag är!"
Ni tänker säkert " jaha som om det skulle funka" men jag lovar er, det funkar verkligen.
Ge dej själv komplimanger varje gång du ser dej i spegeln, och gemför dej inte med alla andra.
För alla ser helt olika ut och alla är vackra precis som dom är.

Och så var det där med bikini...
90 % av sveriges tjejer har bikini noja.
där kommer återigen att man skäms över sin kropp.

Men ska du vara hemma och gömma dej eller ska du ha kul på beachen?
Ha kul så klart!

Mitt tips är att du sätter på dej en bikini, och åter ställer dej framför spegeln och ger dej själv komplimanger.
Ett till tips är att du kan "träna" att ha bikini på dej, när du kommer hem från skolan/jobbet så sätter du på dej en bikini och har på dej den hemma, upprepa tills du känner dej bekväm.

Kom också ihåg att folk gillar personer som är aktiva och glada, så skäms inte, ha kul istället!
njut av sommaren och din snygga kropp ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herre gud, du är så helt sjukt underbar!

Du får mej att känna mej jätte fin :D

Du ka veta att du har hjälpt mej mycket <3

och säkert många andra osäkra tjejer där ute!

jag kan bara säga tack :D

2009-04-29 @ 19:43:48
Postat av: Anonym

jag har bikini noja :(

men dina tips fungerar, jag känner mej mer bekväm med min kropp när jag läste det här,

helt plöstligt kände jag mej fin :O

tack så mycket du är toppen <33

2009-04-29 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0