Förvandlats till spelnörd :D

Gissa vad jag har köpt !
jo, elgiganten hade att jätte bra erbjudande på Nintendo ds lite för 1500 kr och då fick man också spelet club pingvin till :)
Ninetndo ds lite har flera super fina färger, men jag blev förälskad i den blåa.
     
och gissa vad?
Det fanns bara ett blått kvar!
Viken tur att jag fick det sista! :D

Olivia ville också ha ett, så hon köpte den läckert gröna konsolen.


sen så bestämde vi oss för att köpa ett annat spel också så vi gick in på eb game och började leta.
det är verkligen en speldjungel inne där, tills slut hittade vi varsit spel.
Olivia som är galen i "Littlest pet shop" ( Ni vet dom där små djuren som alla små tjejer har nu förtiden)
fick tag i ett sånt spel :)

Och jag som är galen i äventyr, valde "Final fantasy, ehoes of time"
Jag rekomenderar det verkligen för alla äventyrslystna spelare :)



sen kom vi på att vi har massa gamla Game Boy advance spelkonsoler & spel hemma.
Så vi hämtade dom lämnade in dom och fick i utbyte varsit nytt ds spel.

Jag valde "Narnia, Prince caspian."
och Olivia "Viva la Pinata."

.

ska ta och klä på mej lite nu, sitter fortfarande i pjamas, :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jaaaaaaaaaaaaa :D !

Äntligen har du skaffat ett :D !



Då kan ju vi köra tillsammans 8DDDDDDDDDDDD !

<3<3

2009-07-10 @ 17:51:41
Postat av: jkjii

varför gör du aldrig några nya inlägg? fattar inte varför du ska ha blogg om endå inte skriver, värkar bara onödigt ju, ellerhur?

2009-07-23 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0