Dags att kolla gaddarn ;)

Hej sötnosar!

*gäsp* Jag var nog uppe alldeles för länge igår.
Men X-men gick ju på tv4 plus.
Spännande, spännande ;)

Ska ner till borlänge och shoppa lite, ska köpa ett jätte bra shampoo och balsam från sebastian.
Det är ett jätte bra erbjudande ta 4 betala för 2,
och dom kostar ju lite dom här produkterna men det är dom verkligen värda.
 
Kostar 200 kr styck på nikita hair :)

Sen ska vi åka ner till Falun till våra tandläkare.
dags och kolla gaddarna, :)



Sen ska vi nog bara gå och mysa runt på stan,
jag ska speciellt in på Ginatricot och se om jag hittar något för mitt presentkort ;)

Lots of Love
/ Jasmine ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tjenare :)

Länge sen jag läste din blogg nu, har varit borta..

Men ville bara säga att designen blev jätte bra! :) (y)

<3

Ha det bra! :)

2009-06-25 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0