vackra omgivningar <3

Hej sötnosar!

Idag har jag varit och ridit på Nella ♥
Hon är så underbar, visste ni ens att jag kan rida? :P
Jag har ridit sen jag var 2 år :)
och tävlat i dressyr, hoppning och terräng :)

Djurmo är så vackert på sommar´n,
Djurmo påminner mycket om Fylke från sagan om ringen.
Ni vet där hobberna bor?
Bara det att det bor människor istället för hobber här. :)

Det är en mycket lugn oc fridfull plats med trevliga invånare :)
Magiskt vackra skogar och fält,

Korten är tagna med mobil kameran, det är därför dom inte är så bra :)
Här är dom olika fälten som finns här i djurmo :)









Dom är 2 bilderna har inte jag tagit, den första är dalälven och den andra är tagen uppe på djurmoklack :)
 

Ska ut och springa en runda nu :)

Ha en forsatt mysig kväll :)

Lots of Love
/ Jasmine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0