Happy birthday to me

♥Igår firade släkten min 14 års dag :D
det var jätte mysigt, familjen väckte mej på morgonen och sjöng för mej :)
Och jag fick frukost på säng och presenter :)

av familjen fick jag  :)

♥Venus embrace! :D <3


♥ Det här fina halsbandet :)
 

♥ den här fina bikinin


♥ Fina pärlarmband :)


♥ ett riktigt fint navelsmycke :)


♥ supersött nattlinne


♥ Och 500 kr :)

♥ min favorit masacra :)



♥ och min kamera :D


♥ *Och sloggi trosor men jag har ingen bild på dom :P *

Tack så jätte jätte mycke! :* ♥♥


senare på eftermiddagen kom släkten för att fira mej :)
Mormor hade köpt med sej tårta från helmers :)



så blev det tårt kalas och mys :)

Utav släkten fick jag :)


♥ En jätte fin klocka av mormor :)


♥ Presentkort på gina tricot av faster maja-lena :)


♥ Huvudmasserare av mormor :D


♥ STORT cerise rosa badlakan :)


♥ Och en jätte fin ljuslyckta av gammelmormor och gammelmorfar :)


♥ Och en massa pengar från dom andra :)

 $ Catching $

Tack så mycket för alla fina presenter!
Och för att ni ville komma och fira mej :)

Och ettt jätte stort tack till Mona som kom hem till mej och gav mej en ros :)
Tack så jätte mycket gumman ♥
och till alla som har skickat  grattis sms :)

Ska hjälpa mamma lite nu :)
Ha en forsatt bra eftermiddag :)


Lots of Love
/ Jasmine♥


Kommentarer
Postat av: Lydia :)

Hihih jag har en sån bikini jasse xD ahahhah <3 jätte fina saker och grattis en gång till :)

2009-06-17 @ 18:36:12
Postat av: Linnea

Haha, jag har också en sån där huvudmasserar grejj :P Dom är jätteläskiga!



Grattis i efterskott hunn, jag antar att min cp telefon inte skickade mitt sms? :* <3



Iaf, Grattis stora flicka! :D <3

2009-06-17 @ 23:32:10
URL: http://li-a.blogspot.com
Postat av: Michaela

Grattis i efterskott gumms <33 :*

2009-06-18 @ 00:40:18
Postat av: mona.

det var så lite så :)<3

2009-06-18 @ 13:38:36
URL: http://monasofiegharabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0