No hoddie left for me.

Hej, sötisar. ♥

Jag skulle just beställa den där urgulliga hoodien, me då var den slutsåld :´(
Men om den var så populär så måste dom ju få in den igen.
Jag får väl hoppas på det bästa :)




Och jag vill visa en video för er. :)
Ni känner väl igen filmen kingdoms heart?
Och Sora & Riku?

Om inte, Sora och Riku är bästa vänner, eller dom var tills Riku gick till den onda sidan.
Riku är han med det gråa håret och Sora är den med brunt hår :)

Jag tycker den här videon är så fin,
Med låten *Friends never say goodbye* från the Road to eldorado.

 



Nu ska jag ta och gå ner och dricka en caffe latte :)
Ha en forsatt bra eftermiddag!

Lots f Love
/ jasmine ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh vad synd :(

Jätte fin video, jag älskar också manga :D

2009-06-03 @ 16:52:47
Postat av: Linda

vilken fin video, och jag älskar låten!

Vad synd att du inte fick hoodien :(

Hoppas den komer in igen så att du kan köpa den :)

Du skulle vara så söt i den :D



2009-06-03 @ 16:54:05
Postat av: Natalie

åh vilken sorglig video, men den var jätte fin :)

Fin musik också :)

Synd det där om hoodien :(

2009-06-03 @ 16:55:42
Postat av: Emelie

Friends never say good bye

Så fin :)

2009-06-03 @ 16:57:02
Postat av: Sandra

Åh vad synd med tröjen.

Du skulle bli sååå gullig i den!

Hoppas verkligen att den kommer att komma tillbaka.

:)

2009-06-03 @ 17:19:46
Postat av: Eva

jag älskar videon, :D

Hoppas dom får hem tröjan igen :)

2009-06-03 @ 18:58:41
Postat av: Moa

Jaoo hoodien är populär den har blivit utsåld 2 grXD



2009-06-03 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0