Time to go :)

hello sweeties!

Ska alldeles strax åka iväg till mora, men hinner ett snabbt inlägg först :)
Stackars dom som sitter i skolan nu, dom i min klass har just nu språkval!
Och jag sitter och dricker kaffe!
Jag tycker synd om er sötnosar!

Hade jätte svårt att bestämma kläder, men till slut blev det min söta klänning från bershka :)



 Min söta klänning från Bershka :)

  och mina accesoarer :)
Armband med svart kula är från Pieces of jewels
Armband med kristaller är från Gemin
Halsband med silver hjärta är från complement.

opps hinner inte skriva mer nu! måste skynda mej iväg!
Bilder från idag kommer upp senare :)
Ha en forsatt bra dag!

Lots of Love
/ Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0