Sista riktiga skoldagen :D

Hej alla söta läsare!

Sista riktiga skoldagen för mej!
(är ledig imorgon, jag ska på storasysters student då)
Nästa vecka blir det bara mysiga aktiviteter.
Jag rensade ur mitt skåp på alla papper, böcker och sånt.
Och kände en svag känsla av vemod.
Skolåret är ju snart slut, visst har det väl varit jobbig med alla lektioner och att få lov att gå upp tidigt på morgorna.
Men jag kommer sakna alla underbara vänner jag har fått, alla skratt & alla bus.
Men sommarlov känns ändå väldig väldigt skönt.



Ska strax åka ner till kupolen med Mamma & Lillasyster.
Vi ska åka och hämta farmor (som ska följa med på studenten imorgon), och sen ska vi ta en vända på kupolen.
Jag skanog  inhandla något snyggt plagg och lite hår  accessoarer tills imorgon.
Vi får se om jag hittar nått :)
Just nu har jag 20% rabatt på Glitters hår accessoarer så det blir nog ett köp där  :)
Om jag shoppar något så kommer bilder på det upp snart :)



Söta hårsnoddar ^^

Lots of Love
/ Jasmine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0