Happy Day :)

Hej sweethearts! ♥

Förlåt att jag inte skrev något igår, :P

Men vet ni vad som hände igår?
Vi har något som heter Tobkasfrikontrakt och om man skriver på det så ska man inte röka eller snusa.
(fast det ska man ju inte göra annars heller)
Och varje år hålls det en Utlottning av fina priser, tex, pengar, mobiler, mp3 spelare och så till dom som har hållit kontraktet.

Ja, iallafall satt hela skolan inne i gymnastik salen där den hölls.
Jag sa precis till mina vänner, " Det här är ju helt omöjligt att vinna något, oddsen är en på miljonen"
Och precis när jag sagt det ropade dom " Jasmine Bjurlefält"
Och jag fick gå fram och ta emot 200 kr :D

   ♥ De lönar sej att vara tobaksfri ♥


Sen så var jag och mamma ner och shoppade skor :)
Det bästa är ju att mamma och jag har samma skostorlek så vi kan ha alla skor tillsammans :)
Jag var i akut behov av skolavslutnings skor och då hittade jag ett par fina pumps :)

Mamma fick vara sko model :)
 
 

Och sen hittade vi ännu ett par pumps som båda blev förälskade i!
Både tuffa & Söta på samma gång :)

 
 


Ska gå ner och hjälpa mamma laga mat nu!
Ha en forsatt mysig kväll!

Lots of Love
/Jasmine ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0