Adjö Finnar!

Har du problem med hyn?
Det är du inte ensam om.
Men jag vet hur du trollar bort fet hy och finnar m.m

Jag börjar med att avrätta myten att man får finnar om man äter choklad.
Det är inte sant! Så alla choklad monster kan lugnt äta choklad utan att ha dåligt samvete för hyn.

Foundation täpper igen porerna och igen täppta porer leder till finnar och pormaskar.
Allt smink täpper igen porerna faktist. Så var väldigt noggran att alltid tvätta av sminket innan du går och lägger dej.
Helst ska du använda en hudvårds serie.
Jag använder nivea young serien. Den hittar du på Ica maxi, Åhlens och kicks för ett bra pris.
Jag rekommenderar den starkt.

Det finns faktist ansikts salvor som har foundation i sej som inte täpper igen porerna.
Jag använder "nivea visage young, be beautiful foundation, som återfuktar hyn, och fungerar som en vanlig foundation.
(tillochmed bättre)

Låt hyn vila från smink då och då.
Det ger hyn en chans att motverka finnar och pormaskar.

Har du fet hy ska du helst inte använda foundation men om du känner att du behöver använda en salva med foundation.
Lägg en ansiktsmask för fet hy i gång i veckan så kommer din hy bli bra igen.

Har du fler frågor du vill ha svar på så är det bara att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Asså du vet ju allting!!

Du är toppen!

JAg trodde att man fick finnar av choklad!

Men nu kan jag äta det, nu när jag vet att man inte får finnar!

Du har världens bästa blogg!

2009-03-08 @ 11:03:40
Postat av: nelly olander.

vart köper man en sådan foundation salva ? du har världens bästa blogg jasse ! <3

2009-03-08 @ 15:23:36
Postat av: Moa

Nelly Jasse skrev juh de :P på kicks,Åhlens eller Ica Maxi XD puss hej<3

2009-03-08 @ 16:02:30
URL: http://moamalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0