Åh, dessa idioter!

jag: Hej jag köpte den hära scarfen förra veckan, men den logar av sej och jag vill byta den.
Jag var här igår och pratade med en utav dina kollegor som sa att jag skulle få pengarna tillbaka


Expiditen: Du har använt den hära så du kan inte få pengarna tillbaka utan bara till tillgodokort.

Jag: Nehej du, en utav dina kollegor lovade att jag skulle få mina pengar tillbaka, och jag lämmnar ju tillbaka den för att den förstör mina kläder när den loggar av sej!

Expiditen: Men du kan bara få ett tillgodo kort. Du har använt den.! (en anning agrresivt)

Jag: Ja vill inte ha ett tillgodokort jag vill ha mina pengar! Så du menar om du hade köpt den hära scarfen för 200 kr som logar av sej och du har blivit lovad att få pengarna tillbaka men får inte det så skulle du aceptera det?
Jag tror inte det hörru du!
Den förstör ju alla mina kläder! Och det innebär ju om jag ska kunna ha den måste jag gå runt naken! Tror inte det...

Expiditen: Du får väl faktist ta och skylla dej själv!  Butiken kan väl inte ansvara för att den logar av sej!
Så du kan antingen ta ett tillgodokort eller gå ut ur butiken! ( Skrek hon till mej)

Jag: Jag vill tala med din chef, Ring honom genast!! Är det så här man blir behandlad i en affär så lär ni snart gå i konkurs. Jag vill tala med din chef få hit honom!

Expiditen: Nej nej, förlåt mej öhum jag har haft en dålig dag idag, självklart ska du få pengarna tillbaka.

Expiditen Gav tillbaka mina pengar och jag tillbaka scarfen.

Jag: Det här var sista gången jag handlar hos er ska ni veta!


Jag vände på klacken och marcherade ut ur affären.
Dom där "don´t fuck with me bi-atch" replikerna får jag spara till ett annan tillfälle. 
Ilskan ångade inom mej, men jag hade ju iallafall vunnit.
Ni ska inte låta butiker lura er, strular en produkt som du köpt ska du absolut få pengarna tillbaka!
Stå på er! ;)





Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är en riktig tuffing du!

Jag skulle aldrig våga skälla ut en vxen ! 0.o

Kramar på dej

2009-03-19 @ 18:14:43
Postat av: Anonym

Go jasmine!

2009-03-19 @ 18:15:22
Postat av: Anonym

Haha xD det lät ju nästan lite komiskt xD

2009-03-20 @ 15:07:09
Postat av: nelly olander.

du är tuff du, min bästa jasse ! älskar dig <3

2009-03-20 @ 16:54:38
URL: http://funlight.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju värsta cool jue!! :D

2009-03-20 @ 17:03:51
Postat av: Lydia

hhaha jasse du är såå roligt tuff stumpan <'3 hihi älskar dej med xD

2009-03-20 @ 20:23:25
Postat av: Anonym

bra gjort! :D

2009-03-26 @ 18:05:40
Postat av: Stina

Modigt gjort jasse skulle jag alldrig vågat! Det var bra gjort :D :*<33

2009-04-05 @ 16:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0