Tack för en underbar shoppingdag!

Har varit och shoppat igår med Isabelle och Lydia i falun.
Vi hade jätte roligt, tills jag blev hungrig och blev lite kinkig.
Så vi gav oss ut på jakt efter ett ställe att äta på.
Så klart fanns det inga platser för det var lunchtid.
men efter nån timmes letande och väntande fick vi äntligen tag på ett bord på Åhlens restaurang.
Efter maten forsatte vi att shoppa, nyfikna på vad jag shoppade?
kolla in dom här snyggingarna...

 Väska från kappahl

 Trosor från ginatricot - 19 kr st

 Skjorta HM - 199 kr

 Concealer HM - 40 kr

Jag vet jag vet, bilderna är jätte dåliga.
Men min underbara mamma har köpt en kamera åt mej!
Som kommer nästa vecka så kommer jag kunna ta bättre bilder :)

Tack så jätte mycket mamma! Du är den bästa! <33

Och jag vill också säga tack till kvinnan som visade oss vägen till tågstationen, det uppskattades verkligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅH du har verkligen jätte bra smak!

Och du verkar ha världens bästa mamma!

asså du håller ju på att bli känd, för typ alla tjejer i min klasss snakar typ om dej och din blogg hela tiden!

Skulle inte jag kunna få din msn?

och jag skulle bli jätte glad om jag fick veta lite mer om dej ^^



2009-03-29 @ 13:21:50
Postat av: Lydia

hihih <3 syskon trosor (:

2009-03-31 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0