En liten sammanfatttning av min helg :)

Hej sötnosar!

Förlåt sååå mycket att jag inte har bloggat i helgen.

Som en liten "förlåt present" så skriver jag en liten sammanfattning av min helg.


I fredags så var det mys kväll hemma hos Sofia med pool bad och massa mys!

Tack tjejer för en underbar kväll :*



Och dessutom så har jag & Mamma rest upp vårat nya tält,

Som var enormt, jag som är 175 cm lång kunde stå helt upprätt i det!

Och det är extra så mysigt :)

 

Igår ( Lördag) Så åkte jag & mamma ner för att vacinera Lillen på falu djursjukus.

Dom firade 20 års jubileum ( Grattis till dom :D ) så man fick vacinera sin hund för halva priset.

Dom hade en massa aktviteter också,

som t.e.x agility, tips promenad, hur dom tränade en hund i simning och massa gratis saker till älsklings vovarna!

Och fint väder hela dagen så dagen blev toppen :)

Tyvärr hade jag inte med mej kameran så jag har inga bilder :(


Idag har jag hjälpt mamma med swiming poolen, vi fick lov att renovera den lite.

Och sedan så blev det en sväng till Gimmen för att tillbringa resten av den varma dagen tillsammans med Isabelle i henes sommarstuga :)

Där padlade vi kanot, badade och solade.

Och jag förvandlades till en röd kräfta, Äsch inte så snyggt kanske, men livet går vidare! ;)
( ingen kamera med då heller)


Och så klart har jag ju inte glömt bort mamma på morsdag!

Vi åt grillad lax med potatis och romsås,

Och till efter rätt Jordgubbstartaletter och så fick hon presenter!








Hon fick Nya melodifestivalen skivan och ett ställ där man kan ställa bakformer på.

(Mamma älskar nämligen att baka)

Vad gav ni era mammor i morsdag present?


Nu ska jag ut och jogga en runda tillsammans med mamma :)

Och sen krypa ner i sängen, Imorgon är det skola igen! :)

Ha en forsatt mysig morsdag kväll!


Lots of Love

/ Jasmine <3


Kommentarer
Postat av: Moa

Okej jasse ärligttalat så skulle du sudda bort mitt ansikte grymmt ful jag är assåXD

aja vi hade roligt iallafall!<3

puss på dej<3

2009-06-01 @ 21:26:26
Postat av: Linnea

Du vara fin som röd kräfta,:D <3

fast såå rött är det ju inte ? :P

Puss på dig :) <3

2009-06-02 @ 16:53:36
URL: http://li-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0