Snygga till datorn & Ipoden!

Jag är så trött på min tråkiga dator...
den är hel grå och se hur trist som helst ut....
Så jag kikade in på bluebox.se och såg dom här ur coola dekorerna till datorn och ipoden :D
Och dom var ju inte eller särskilt dyra heller så man kan ju byta dekor om man har tröttnat på den ;)
Själv blev jag förälskad i "little red"  och kommer troligen beställa den snart!
Här kommer några förslag på olika dekorer :)

Little red, 250 kr

Almond Branches in Bloom, 250 kr

 the shore, 250 kr

Gold flowers, 250 kr


Vulcano, ca 85 kr

Odajinin ca 85 kr

Crazy for dance, ca 85 kr

Och det finns över 70 olika till så varför inte kika in på bluebox.se och leta reda på någon snygg och piffa till din dator ;)
Direkt till dekorerna -----> http://www.bluebox.se/varugrupper.asp?method=varu&varu=skins&time=1







Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag älskade the shore!

Den ska jag helt klart köpa :D

Du gör en så bra blogg, jätte bra tips! :D

2009-05-04 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0