Påväg till lillssysters Dansuppvisning. :)

Hej sötnosar!
Jag hinner bara skriva lite grann, jag är påväg till Olivias Dansuppvisning.
Hon & mamma åkte tidigare för hon ska ha en repitition först,
men senast jag såg henne höll hon på att krypa ur skinnet av att  hon ar så nervös, :)
Men det går säker bra, hon är jätte duktig på att dansa.


dom här  fina blommorna oivia ska få när hon har dansat klart, :)

Jag hinner med en snabb dagens outfitt bild också, och fölåt att jag tog den i en spegel, men det fanns ingen som kunde vara fotograf hemma.
Jag hatar spegel bilder, man ser så ihop tryckt & konstig ut.
Men det får gå en då :)


Min super söta Musse pigg t-shirt från cubus
och mina snygga jeansleggings från vero moda blev dagens klädsel :)

Nu måste jag åka till showen.
Bilderna kommer upp sen :)

Lots of love
/ Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0