Invigning av den nya "Fråga mej" kategorin!


   
Nu inviger jag den nya Kategorin " Fråga mej"!
Jag svarade på dom här frågorna som jag fått för någon vecka sedan,
Det tog ett tag, men det blev tillslut klart :)



Ett hett tips! : det är väldigt många frågor & svar så ta en paus ibland & forsätt senare :)



Gillar / Intressen <33

Vad är dina intressen

Shopping, resor kläder, mode, vänner och familj och massa mer :)

Vilken musik lyssnar du på?

Jag lyssnar på det som jag tycker är bra helt enkelt :)

Vad är din favorit mat?

Jag gillar mammas mat bäst :)

Gillar du att baka / Laga mat?

jag älskar det :D

Dricker du alkohol?

Absolut inte, jag är inte myndig! :)

Röker du?

Har aldrig testat & kommer aldrig att göra det heller, jag blir illamående av lukten !

Om du fick resa vart du vill i världen, vart skulle du resa?

Jag vet inte riktigt, ett varmt och soligt land :)

Gillar du at dansa, Vilken dans isåfall?

Jag älskar att dansa!
När det börjar spelas musik kan jag knappt stå still :)
Jag är med i en Showdance grupp som heter Tripples  :)

Vilket husdjur gillar du bäst?

Katter & hundar och alla söta djur ^^

Har du husdjur?

Ja, jag har två katter som heter Tusse & Smulan Och en hund som heter Lillen.

Vad är ditt favorit godis?

Hmm, Jordgubbar doppade i smält choklad :D



Allmänt & utseende <33

Hur lång är du?

176 cm :)

Hur mycket väger du?

65 kg

Vilket smink använder du?

Concealer & Mascara. :)

Vad gillar du mest på din kropp?

Faktiskt är jag  rätt nöjd med mitt utseende, :)

Får du många kommentarer om ditt utseende?

Ja, varenda dag :)

Har du någon gång haft problem med finnar?

Ne, faktiskt inte :D

Vem är det som tar bilderna på Dej?

Det är nog familjen och vännerna till 100 % :)

Hur lång tid lägger du på ditt hår?

Ca 15 minuter eller en halv timme :)

Vilka hårprodukter använder du?
Garnier körsbärs shampoo & Balsam och sen Got2b´s Royal smothing lotion :)



Klipper du dej själv eller går du på salong?

Jag klipper mej på salong men dom får INTE röra min lugg, det är bara mamma som kan klippa den snyggt <3


Bloggen <33

Vad är det bästa med att blogga?
Alla söta kommentarer :)

Tjänar du pengar på din blogg?

Nej, jag bloggar för jag tycker det är kul.

Din blogg är väldigt fin, Har du designat själv :)

Tack så mycket! ja jag har designat den själv :D

Vad gör du om du inte kommer på något att blogga om?

Jag gör ingenting, har man inget vettigt att säga är det lika bra att vara tyst :)


Varför har din blogg blivit så populär?

Ingen anning, fråga läsarna :)

Hur ska en bra bloggare/Bloggerska vara?

Man ska vara sej själv, Och inte försöka skriva som någon annan :)

Vad tycker du om dom största blogarna ( Blondinbella, Kenza Kissie m.m.)

Jag har inget åsikt alls över dom eftersom jag aldrig läst deras bloggar :)

Hur länge har du tänkt fortsätta blogga?

Tills jag känner att jag inte hinner blogga :)

Är det roligt med kommentarer?

Såklart, jag blir så gla av dom :D


Övrigt <33

Har du msn som du ger ut till läsare?

Nej, tyvärr inte.

Håller du på med någon sport/träning?

Jag dansar och joggar ibland blir det väl något yoga pass :)

Hur många gånger tränar du i veckan?

Ca 3 Gånger :)

Skulle du kuna bära en päls?

En FUSK päls, ja.

När fyller du år?

16 juni :)


Det rycktas att du blivit spåd och fått reda på ditt kraft djur, är det sant & vilket djur är det?

Ja, det är faktiskt sant, mitt kraft djur är lejonet som sägs ska vaka och ge mej kraft & mod. :)

Så, nu vet ni det.
Nu är det bara ställa era mer frågor till mej :D <33
Det behöver ju inte vara om mej,
 Det kan vara att du vill ha tips av mej eller vart jag köpt någonting du kan ställa vilken fråga som helst till mej :)
Jag kommer uppdatera svaren 1 gång i veckan!

Lots of love
/ Jasmine


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag undrar vem du gillar? Är ni tillsammans?

2009-05-30 @ 10:53:59
Postat av: Anna

Vem/ Vilka är din förebild?

2009-06-02 @ 16:02:36
Postat av: Sandra

Vad gör du med elaka kommentarer? :)

2009-06-02 @ 16:03:14
Postat av: amanda

ilken hårfärg är din naturliga hår färg?

2009-06-02 @ 16:03:51
Postat av: Mysan

Hej jag undrar om man inte blir brun om man smörjer in sej med solkräm, Kram

2009-06-02 @ 16:04:28
Postat av: Annika

Ville bara säga att din blogg är undrbar! :D

2009-06-02 @ 16:05:03
Postat av: Samantha

jag skulle vilja att du la ut lite mer bilder på dej :D

Du är sååå fin!

Pusssss & kram :)

2009-06-02 @ 16:05:54
Postat av: Anonym

Varför kommer inte alla kommentarer upp?

För ibland om man komentarer så kommer det man skrivit inte upp "/

Du är bäst!



Malin

2009-06-02 @ 16:06:46
Postat av: Anonym

När kommer su att designa om bloggen :D

2009-06-02 @ 16:07:12
Postat av: En som inte gillar sitt utseende.

Hej, Jag känner mej så ful, jag gillar inte min kropp överhuvud taget. Och nu när det är sommar vill man ha kjolar, och klänningar och så.

Men jag skäms över mitt utseende....

Vad ska jag göra?

Skulle Uppskattas jätte mycket om du svarade på denna fråga :)

2009-06-02 @ 16:09:20
Postat av: Jojo

Läser du alla kommentarer? :)

2009-06-02 @ 16:09:46
Postat av: Mia

Tycker du om att folk gör bildspel med dej, eller tycker du det är jobbigt? :)

Jag tänkte göra ett men ville fråga om det var okej först :)

2009-06-02 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

Du är verkligen älskad av alla :D

2009-06-02 @ 16:11:34
Postat av: BB king

Du är grymt snygg babe ;)

2009-06-02 @ 16:12:05
Postat av: Big fan :)

Du har en så grymt söt blogg!¨

Jag verkligen älskar den :D <3

2009-06-02 @ 16:12:38
Postat av: alexandra

Hur är du som person? :)

du är bäst! kram <3

2009-06-02 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0