Dagens utflykt & middag :)

Hej alla sötnosar, hoppas ni har en trevlig kväll!
jag är så ledsen att jag inte bloggade igår! men jag hade väldigt mycket att göra "/
Hela hundra personer var inne i går och jag hade inte lagt upp nått, 
Men livet går vidare. ;)
 
Har nyss njutit av en lyxig middag ute på altanen,
Grillad entreco, majs och haloumi och kokt potatis med kantarell sås.
och till efterrätt, hemmagjord vanilj glass med jordgubbar.
M-u-m-s!



 Mums mums mums!

Idag har jag även varit på en mysig utflykt till Änjansdalen med familjen.
Där grillade vi korv och bara njöt i det fina vädret.
Tänk vad avslappnad man blir ute i naturen, höll faktiskt på att somna när jag satt i solen :)





Nu måste jag kila, ska ta en kopp te och sen krypa ner i sängen.
Imorgon är det skola igen, och dans till 20:30.
Men vi kör på! :)


Lots of Love
/ Jasmine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0