Vart tog det fina sommar vädret vägen?

Ja, vart tog det fina sommar vädret vägen?
Det har regnat och varit mörka moln hela dagen, så nu tycker jag att solen ska ta och titta fram :)

Imorgon är det dags för Dansshowen Happy Feet igen :)
Flera i släkten & vänner kommer och tittar :)
det är bara att hoppas att det går bra :)

Jag får många kommentarer om att jag ska ha en " Fråga mej" igen.
Så därför har jag skapat en ny kategori som heter "Fråga Jasmine"
Där kan ni ställa alla frågor ni kommer på, jag kommer uppdatera med svar 1 gång i veckan :)
och  jag ska försöka svara på alla frågor.

Jag ska inom kort också designa om bloggen :)

Ska hoppa in i dushen nu...

Lots of love
/ Jasmine <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0